PROGRAM Luni - Vineri 08:00 - 17:00

BUCUREȘTI , B-dul Tineretului, nr. 21, bloc Z6, scară A, parter, ap. 1 0770.617.707

REȘIȚA , Aleea Țarcului, Bloc 5, scara B, parter, ap. 1, Caraș-Severin 0770.617.982

DEVA , Str. Împăratul Traian, nr. 33, parter (în incinta CARP), Hunedoara 0733.021.763

BISTRIȚA, B-dul Decebal, nr. 15, parter  0771.671.005

CÂMPULUNG MOLDOVENESC, Calea Bucovinei, nr. 53  0771.550.164

BUZĂU - Audio Clinic Sound - Colaborator, Strada Patriei, nr. 88 (în incinta Centrului Medical ANGI SAN)  0770.466.297

FOCȘANI - Audio Chic - Colaborator, Strada Popa Șapcă, nr. 1 (în incinta clinicii ORL Dr. Merchea)  0744.325.300

Toate aparatele auditive din portofoliul AudioAlfa primesc compensare din partea CAS. Prin contractele semnate cu Casele Județene de Asigurări de Sănătate, acestea contribuie cu valoarea de 1.058,77 lei la achiziția unei proteze auditive.

Casele de asigurări oferă suport persoanelor cu pierderi auditive prin eliberarea unei decizii o dată la 5 ani, iar pentru minori ori de câte ori este nevoie. Persoanele cu handicap sunt puse pe lista de priorități și în maximum 30 zile, pot obține decizia. Valabilitatea deciziei este de 30 zile de la data emiterii.

Ce acte avem nevoie?

Pentru depunerea doasarului la Casa de Asigurări de Sănătate și obținerea deciziei de compensare (cu valoarea de 1.058,77 lei) la achizitia unui aparat auditiv, aveți nevoie de următoarele documente:

Pentru pensionari, sunt necesare următoarele documente:

  • Audiograma tonală şi vocală în original
  • Cerificat de handicap, veteran sau invalid de razboi (dacă este cazul);
  • Recomandare tip (scrisoare medicală) eliberată de medicul O.R.L. în baza audiogramei;
  • Buletin sau carte de identitate – copie;
  • Ultimul talon de pensie (copie sau originalul)

Pentru salariaţi, sunt necesare următoarele documente:

  • Audiograma tonală şi vocală în original de la audiologul dumneavoastră contrasemnată și parafată de medicul ORL;
  • Cerificat de handicap, veteran sau invalid de război (dacă este cazul);
  • Buletin sau carte de identitate – copie;
  • Adeverinţă de salariat cu specificaţia contului bancar în care firma angajatoare efectuează plata CASS de 6,5%.

Pentru minori, sunt necesare următoarele documente:

  • Audiograma tonală şi vocală în original de la audiologul dumneavoastră contrasemnată și parafată de medicul ORL;
  • Cerificat de handicap (dacă este cazul);
  • Buletin sau carte de identitate al unuia din părinți – copie;
  • Copie după certificatul de naştere;
  • Adeverinţă de elev – dacă este cazul;
  • Adeverinţă de salariat (de la unul din părinţi) cu specificaţia contului bancar în care firma angajatoare efectuează plata CASS de 6,5%.

Dupa eliberarea deciziei de compensare de la CAS, vă recomandăm să verificați când a fost emisa și cât mai are valabilitate (30 de zile de la data emiterii), apoi să sunați pentru programare la unul din cabinetele Audio Alfa.

Pentru programare, vă rugam click aici în funcție de cabinetul în care puteți ajunge.

Informații CAS

Pentru a îmbunătăți comunicarea cu dumneavoastră, începând cu 3 iulie 2021, Casa Națională de Asigurări de Sănătate a demarat lucrări pentru lansarea unei pagini noi de internet (cnas.ro). Ca urmare a operațiunilor de migrare și actualizare a conținutului, legăturile dinspre motoarele de căutare (ex. link-uri Google), precum și adresele Caselor de Asigurări de Sănătate din teritoriu pot suferi modificări sau discontinuități.

Pentru a evita neplăceri cauzate de această schimbare, vă transmitem următoarele informații:
– website-ul vechi al CNAS poate fi consultat la adresa cas.cnas.ro
– lista cu adresele corecte ale paginilor web CAS la nivel județean poate fi consultată aici: cnas.ro/case-judetene
– în situații de urgență (ex. căutați un fișier), orice link nefuncțional poate fi remediat prin adaugarea prefixului „cas.” la adresa care contine cnas.ro sau prin inlocuirea cnas.ro cu casan.ro (exemplu: cnas.ro/casmb devine cas.cnas.ro/casmb sau casan.ro/casmb)
– pentru informații suplimentare sau sesizări, vă invităm să ne transmiteti un mesaj prin intermediul formularelor de contact de pe cnas.ro.

Anunțuri importante:
Verificarea calității de asigurat se poate realiza la adresa: cnas.ro/verificare-asigurati
Paginile CAS pot fi accesate atât de pe www.casan.ro, cât și de pe cas.cnas.ro

Noi, “Echipa Audio Alfa” suntem altfel. Suntem altfel pentru că așa am fost clădiți și așa ne-am dorit să rămânem; suntem altfel pentru că oamenii care ne trec pragul sunt oameni speciali și merită tot ceea ce este mai bun din partea noastră.
 

Centrele AudioAlfa

BUCUREȘTI

B-dul Tineretului, nr. 21, bloc Z6, scara A, parter, ap. 1, interfon 01, sector 4, București - 0770.617.707


REȘITA 

Aleea Țarcului, Bloc 5, scara B, parter, ap. 1, jud. Caraș-Severin - 0770.617.982


DEVA

Str. Împăratul Traian, nr. 33, parter (în incinta CARP, în spatele Spitalului Județean), jud. Hunedoara - 0733.021.763


BISTRIȚA

B-dul Decebal, nr. 15, parter, jud. Bistrița-Năsăud - 0771.671.005


CÂMPULUNG MOLDOVENESC

Calea Bucovinei, nr. 53, jud. Suceava - 0771.550.164


BUZĂU - Audio Clinic Sound - Colaborator

Strada Patriei, nr. 88 (în incinta Centrului Medical ANGI SAN), jud. Buzău - 0770.466.297


FOCȘANI - Audio Chic - Colaborator

Strada Popa Șapcă, nr. 1 (în incinta clinicii ORL Dr. Merchea) - 0744.325.300