PROGRAM Luni - Vineri 08:00 - 17:00

Cabinetele Audio Alfa sunt aici...

Garanție Extinsă Aparate Auditive Phonak în cabinetele Audio Alfa

Garanția extinsă este un serviciu de extra-garanție pe care Audio Alfa îl pune la dispoziția pacienților săi și care poate fi achiziționat, optional, împreună cu aparatul/aparatele auditive în momentul achiziției sau ulterior, în maximum 7 zile calendaristice de la data achizitiei; serviciul este contra-cost și diferă în funcție de perioada de garanție extinsă (1 sau 2 ani), dar și de nivelul de performanță al aparatului/aparatelor auditive cumpărate.  În perioada de valabilitate a acestui serviciu, pacientul are următoarele beneficii:

✔️ Remediem defectele produsului;
✔️ Preluăm sarcina pacientului în comunicarea cu producatorul;
✔️ Efectuăm toate demersurile de preluare, expediere în service/laborator, preluăm din service/laborator aparatele care fac obiectul extra-garanției;
✔️ Asigurăm transportul produsului defect de la cabinetul de preluare Audio Alfa la unitatea de service/laborator și retur;
✔️ Înlocuim aparatul auditiv în cazul în care nu se poate remedia sursa defecțiunii, în condițiile pe care le definim în prezentul document;

De ce să alegi extra-garanția?

Acest nou serviciu în piața dispozitivelor medicale asigură o extindere a acoperirii garanției de bază de 2 ani și protejează pacientul de posibilele complicații uzuale ce pot să apară în perioada utilizării, în procesul de trimitere al produsului/lor în service, confirmarea condițiilor de garanție extinsă oferite de producătorul Phonak, predarea/preluare produsului, oferind posibilitatea de evaluare a condițiilor de garanție în cabinet, preluarea aparatului auditiv în oricare din cabinetele Audio Alfa, expedierea și preluarea de la producător, precum si predarea către pacient din cabinetul din care a fost preluat.

Cum funcționează extra-garanția?

Serviciul poate fi achizitionat de orice fel de beneficiar, fie el persoană fizică sau juridică care a achiziționat unul sau mai multe aparate auditive ce fac obiectul extra-garanției din oricare din cabinetele Audio Alfa de pe teritoriul României.

Produsele pentru care se oferă acest serviciu sunt: TOATE aparatele auditive Phonak indiferent de gama din care fac parte și de nivelul de performanță ales, obligatoriu achiziționat doar din cabinetele Audio Alfa.

Extra-garanția funcționează astfel:

✔️ Pacientul cumpără produsul (un aparat auditiv / mai multe aparate auditive) împreună cu serviciul de extra-garanție.
✔️ În cazul apariției unei probleme în funcționarea dispozitivului, pacientul se prezintă cu produsul și cu actele care i-au fost eliberate la achiziție în orice cabinet fizic Audio Alfa.
✔️ Aparatul auditiv este evaluat sumar și, dacă situația impune, se preia de către audiologul Audio Alfa din cabinetul respectiv.
✔️ Aparatul auditiv se trimite în service/laborator.
✔️ În termen de 15-20 zile de la primirea produsului, pacientul se poate prezenta în cabinetul unde a predat produsul pentru a îl ridica sau, dupa caz, similar ca valoare / brand / specificații tehnice, sau dacă toate cele menționate anterior nu este posibil, va primi contravaloarea produsului (excepție făcând valorile eventualelor taxe de transport sau altor servicii asociate).

Important!

✔️ Orice modificare pe certificatul de garanție ori extra-garanție duce la anularea documentului și pierderea extra-garanției.
✔️ Orice intervenție fizică (mecanică sau/și electronică) asupra aparatelor auditive ce fac obiectul unei intervenții în service/laborator, duce automat la pierderea garanției și a extra-garanției.
✔️ Produsul reparat va beneficia de perioada de garanție rămasă până la expirarea acesteia, raportat la data achiziționării produsului.
✔️ Extra-garanția achiziționată ulterior produsului (în cele 7 zile calendaristice), va avea durata redusă cu numarul de zile scurs între data achiziției produsului și data contractării serviciului de garanție extinsă.

Cum achiziționez acest serviciu?

✔️ La momentul cumpărării din oricare din cabinetele Audio Alfa, solicitați audiologului că doriți achiziția acestui serviciu.
✔️ Serviciul se va regăsi pe documentul fiscal (bon fiscal/factură) și se va achita pe loc, odată cu aparatul auditiv / aparatele auditive.
✔️ Extra-garanția este valabilă DOAR însoțită de urmatoarele documente în original:
- documentul de achiziție al aparatului auditiv;
- certificatul de garanție al aparatului auditiv;
- documentul de achiziție al serviciului de extra-garanție;
- certificatul de extra-garanție completat.

Termeni și Condiții de acordare a garanției extinse:

Extra-garanția asigură extinderea perioadei de garanție standard (de 2 ani) a produselor oferite de producători, cu unul sau doi ani în funcție de serviciul achiziționat.
Serviciul de garanție extinsă este asigurat de către Audio Alfa prin intermediul cabinetelor sale, al unităților de service/ laborator al producătorului Phonak, doar în zilele lucrătoare.
Produsul poate fi predat în orice cabinet Audio Alfa din România - vezi orașele și datele de contact: https://www.audioalfa.ro/contact
Durata medie pentru remedierea dispozitivelor este de 15-20 de  zile (excepție fac cazurile în care în laborator nu există o anumită piesă specifică și trebuie comandată), calculate din data la care au fost predate aparatele auditive în cabinetele Audio Alfa.
Costurile legate de transportul produselor între cabinetul de primire și service/laborator este în sarcina exclusivă a Audio Alfa pe toată durata de valabilitate a extra-garanției.
Produsele se vor identifica în certificatul de extra-garanție prin urmatoarele elemente:
a) denumire produs
b) serie aparat auditiv.
Extra-garanția este valabila pe perioada aleasă și menționată in certificat, respectiv 1 sau 2 ani de la data achiziției produsului. Garanția extinsă se acordă doar pentru defecțiunile fizice ale produsului sau al componentelor interne ale acestuia ce îl fac impropriu utilizării și nu include operațiunile de natură estetică, de curățare și igienizare.
Obiectul garanției extinse nu il pot face decât acel aparat auditiv / acele aparate auditive care au fost achiziționate din cabinetele Audio Alfa.
În garanția extinsă nu sunt incluse accesoriile, încărcătoarele, microfoanele wireless externe (Roger) ce însoțesc (sau nu) achiziția de aparate auditive.

⚫Produsul/produsele achiziționate ce fac obiectul extra-garanției, nu acoperă daunele intenționate sau cauzate de pacient, de copii sau animalele de companie, furtul sau distrugerea acestora.
În situația în care reparația produsului nu este posibilă ca urmare a constatării tehnicianului din laborator, cabinetul Audio Alfa care a vândut produsul inițial, va înlocui produsul cu unul identic (dacă mai este posibil)/cu unul similar, sau va restitui integral valoarea achitată inițial de către pacient pentru a achiziționa produsul (excepție făcând valorile eventualelor taxe de transport sau a altor servicii conexe).

Foarte important! Obligațiile pacientului/cumpărătorului:

✔️ folosirea produselor conform destinației acestora;
✔️ respectarea instrucțiunilor de utilizare ale produselor;
✔️ să nu intervină sub nici o formă asupra produsului (strâns/desfăcut șuruburi, scos nituri, dezlipit/ lipit carcasă sau alte componente etc...);
✔️ păstrarea documentației, a accesoriilor și a ambalajului primite odată cu produsul, pe toată perioada de valabilitate a extra-garanției.

Pentru a putea beneficia de garanția extinsă, este obligatorie prezentarea certificatului de garanție extinsă însoțit de bonul fiscal/factura de achiziție al produsului. Poate fi necesar ca produsul să fie însoțit de toate accesoriile cu care a fost livrat.

Recomandăm ca produsul să fie predat în ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia în cazul transportului.
Garanția extinsă este valabilă doar pe teritoriul României și doar pentru acele aparate auditive achiziționate din cabinetele Audio Alfa, pentru perioada stabilită și achitată initial.
Prin achiziționarea serviciului de Garanție Extinsă, pacientul declară că a luat la cunoștință, înțelege și este de acord cu prezentele condiții de acordare a acestuia.

Garanția extinsă este un serviciu de extra-garanție oferit de S.C. A AUDIO ALFA S.R.L.,  persoană juridică de naționalitate română, cu sediul social în București, Str. Jean Alexandru Steriadi, Nr. 14, sector 3, în condițiile prezentate mai sus. 

Noi, “Echipa Audio Alfa” suntem altfel. Suntem altfel pentru că așa am fost clădiți și așa ne-am dorit să rămânem; suntem altfel pentru că oamenii care ne trec pragul sunt oameni speciali și merită tot ceea ce este mai bun din partea noastră.
 

Centrele AudioAlfa

BUCUREȘTI

B-dul Tineretului, nr. 21, bloc Z6, scara A, parter, ap. 1, interfon 01, sector 4, București - 0770.617.707


REȘITA 

Aleea Țarcului, Bloc 5, scara B, parter, ap. 1, jud. Caraș-Severin - 0770.617.982


DEVA - Cabinet închis temporar

Str. Împăratul Traian, nr. 33, parter (în incinta CARP, în spatele Spitalului Județean), jud. Hunedoara - 0770.617.707


BISTRIȚA

B-dul Decebal, nr. 15, parter, jud. Bistrița-Năsăud - 0771.671.005


CÂMPULUNG MOLDOVENESC

Calea Bucovinei, nr. 53, jud. Suceava - 0771.550.164


TIMIȘOARA

B-dul Victor Babeș nr. 20, jud. Timiș - 0774066523


BUZĂU - Audio Clinic Sound - Colaborator

Strada Patriei, nr. 88 (în incinta Centrului Medical ANGI SAN), jud. Buzău - 0770.466.297


FOCȘANI - Audio Chic - Colaborator

Strada Popa Șapcă, nr. 1 (în incinta clinicii ORL Dr. Merchea) - 0744.325.300